min vän.. min bästavän!

Saknar dig cathrine, så glad för att du hörde av dig, så glad för att vi pratar igen, så glad för att kunna snacka med dig om allt igen. jag saknar dig bara mer och mer.. <3 , är så glad för din skull att du träffat en sådan fin kille, du behöver verkligen en sådan som han, och jag är så sjukt glad för din skull vännen! :) och jag älskar dig verkligen, du är inristad i mitt hjärta.. <3 saknar dig vännen ... :) och är så sjukt glad för att du kom tillbaka till mig igen! :* <3 
 
kommer aldrig glömma dig älskling vi är som piff och pufff.. 
utan dig så är jag inte mig själv. och jag är ingeting, totalt värdelös! 
ett liv utan dig vill ja inte leva igen.. lämna mig aldrig igen gumman <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0