nice

ryggen fixat... underbart, och nu är det bara att längta tills nästa gång ja ska dit, alltså nästa vecka på ons.. synd bara att det är så dyrt.. så morsan blir då lite irre .. men det behövdes för en ny tid igen! :) idag till middag så åt jag fil och jordgubbar, och banan till! hehe .. :) sen drog jag på en promenad, 35 minuter.. inte så länge men ändå det regnade juee. haha xD men bättre än ingeting ^^ :) idag vägde jag mig vägde 68.3 inte klokt.. :O men vi får se .. om det blir någon skillnad.. åh jag är orolig för att en oscar ska vara sur på mig, jag vet inte .. :/ men tja jag hoppas i alla fall inte på det...
 
 
Annars tvättar jag bara nu ikväll.. sen orkar ja nog inte göra så himla mycket mera, ska upp i morgon, springa på Nicol för att söka jobb..^^ sen ska jag på körskolan för att plugga lite teori när jag inte vet hur sidan funkar typ.. det är knaas..^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0