nu är man hemma.. ,

hemma äntligen ifrån kylan haha hem till värmen underbart faktiskt.. , träffat en vän ikväll, som jag knappt ha träffat eller haft så mycke kontakt med innan, det var verkligen super trevligt haft en super trevlig kväll faktiskt.. !! :-) tänkte mycket på Oscar !! :$ men det var tänkt att jag skulle gå och se Ted på bio med Mattias, en vän.i men tyckte det var cp allting. han hörde inte av sig han tog bara allt förgivet , han hade bjudit med sig vänner, och inte ens frågat mig och sen säger han "ha du tagit något" när jag liksom förklarar hur jag kände.. vafan man kan inte ens säga och förklara usch vad finns det för människor.. nä han gjorde mig oehört besviken på allting.. !! snackade med söt på Skype ikväll. riktigt trevligt han fick mig och bli lite gladare ! :$

ska läsa lite teori sen sova så god natt sov gott dröm sött allihopa !! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0