Nytta..

jag gick ner till tvättstugan för att kolla om det fanns någon tid i morgon kväll...
men det var redan ledigt idag,så jag tänkte att jag kunde slänga i maskiner, får jag se hur många jag hinner tvätta..^^ 
 
så nu tvättar jag och har plockat lite bland mina skor.. och vid skrivobdet... (databordet) så nu börjar det se lite bättre ut.. ^^ haha xD
 
kollade mina mail... så äntligen har christine besvarat mitt meddelande , så ska dit i morgon vid två..^^ haha xD 
tror jag i alla fall^^ haha xD men lättnad.. och få mötet bortgjort någon gång.. ^^
 
inte länge kvar tills min tid på manpower går ut.. :( 
 
jag vill ha något och göra.. får jue snart ett utbrott..:( 
 
inga pengar, ingeting och göra.. :( 
 
 
Förutom att stenplugga på teorin och övningsköra, men blir jue bara tråkigt i längderna.. jag vill ha något.. vill ha pengar och överleva.. : ( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0