pluggar, och pluggar... så less , så less....

jag kämpar faktiskt i på med körkortet... förösker , jag gör mitt bästa i alla fall, och det är huvudsaken eller hur!? och jag kommer föröska att inte ge upp... :P ! 
kämpar även med vikten nu! :) nu ska ja gå ner och skaffa form.. :) 
hoppas jag får en praktik snart.. för nu ville jag även ha något annat och göra på dagarna.. och inte bara sitta hemma och stenplugga teori, och sitta och bara glo ut genom fönstret... 
eller så... 
 
+ vill jag bara gymma också bara synd att de e så dyrt, och att man inte äger några pengar häller^^ :P
galet så jobbigt allt kan vara ibland, :P haha xD 
tjja ni håller säkerligen  med mig om det ^^ :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0