PLUGGAR STENHÅRT! :)

jag pluggar faktiskt riktigt flitligt... (= och det går faktiskt riktigt bra, eller framåt.. det jag har typ svårt med eller det jag tycker är jobbigt, är ju totalvikt tjänstevikt brottovikt.. och typ allt dedära... och vad är en tung lastbil och vad är en lätt... får du köra lätt? bla bla bla bla bla bla .... 
 
alltså det är absolut inte lätt med krökortet... många jävla underliga frågor.. som man egentligen inte behöver VETA när man ska ta B körkort... åh... blir bara irre.. för det är det här jag tappar mitt tålamod på och ger upp...! 
gaash ! :P men ja ska tamefan kämpa jag ska tamefan ha detta jävla körkort snart....! 
 
BLÄÄÄÄHÄ så tråkigt man kan ha -.... jag avskyr och plugg.a..! :P faan ... hahahahahahahahha xD
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0