pussssss..

J a min kväll står med musik, och cola och lugnet stiger.. så underbart och så jävla skönt! (= snuskigt jävla kallt ute, och ja pallar inte med kylan... gaaa... haha xD det ha varit lycka här hemma nu faktiskt, fick äta med min mor helt ensam och fick kaffe och efterrätt bara jag och hon.. finns inga ord. går inte och förklara..! 
Igår, så drog cathe skit tidigt faktiskt, och det var galet jävla tråkigt.. men hennes killkompis bjöd på en drink super gött.. :) ! jätte gulligt coh riktigt bamse snällt.. :) ( han tjänade fan på det, han fick sig en stor fet blöt puss på kinden ) haha xD och idag har cathe mått så dåligt, så hon har vart med magnus hela kvällen.. och allting.. kul... men men jag orkar inte ens lägga massa onödig energi på allt detta... ! nu njuter jag bara av lugnet ! ; ) galet så najs, :P pussba...pusssbaa..pusssbaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0