så less

jag förstår bara inte, varför det inte finns skal/skydd till min telefon Sony ericsson Xperia ray... jag vill ha ett skal.... vill helst ha med döskalle på^^ men ingeting finns.. får fnatt blir galen... ååh..! känner mig typ febrig nu, men nu har äntligen värktabbltterna värkt.. .. ! nu ska ja göra mig redo för att gå på en promenad med johanna å.. gud så underbart kul och skönt, hoppas ja inte blir sämre på vägen bara.. ! för då kommer jag boxtavligen talat bryta ihop och lägga mig i ett dike... ! nämen de går säkert bra.. ! 
det var denna jag tittade på, skulle få denna av min mor om jag hjälpte till här hemma och skulle få typ den som en tidig jul klapp.. men åh ingeting fungerar.. :( ... 
 
får ju ett utbrott detta är inge roligt.. :( 
 
Saknar Oscar, han har köpt något till mig, vilken gulleunge han e! 
men det behövde han jue inte göra ! :/ men han e så gullig så ! <3
förstår inte varför han köpte något till mig! Saknar &tänker på dig! :*

 
 
Nja puss och kraam nu ska ja skynda mig iväg ! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0