saker jag vill ha *

^Skulle jääte gärna vilja ha ett halsband med ett stord fint hjärta på.. ^^ 
 
Skulle vilja ha nya fina fräscha kläder../skor...
 
Skulle vilja ha, nya hål i öronen..
 
Skulle vilja ha en ny dator, och en ny säng..^^
 
Skulle vilja ha pengar/jobb/körkortet...
 
Skulle vilja vara smal och vara fin i korppen ( vara i form )
 
Skulle vilja leva glatt...
 
Skulle vilja gå på en restuarang ( hur det nu stavas )
 
Skulle vilja dricka mintu-chocklad... 
 
Skulle vilja flytta hemifrån.... 
 
Skulle vilja fara iväg på semester...
 
Skulle vilja ha en ny Tatuering..
 
Skulle vilja ha örhängen ....
 
Skulle vilja klippa mig
 
Skulle vilja färga håret...
 
 
 
Oj vad mycket jag egentligen vill ha, men ändå finns det inga pengar och kan inte göra min lsita mndre! :( 
 
ja sen 'är de så mycket mera jag egentligen skulle vilja ha xD ....!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0