ska snart dra till mötet..

sitter i soffan och dricker en kopp kaffe ha nyss ätit lunch korv och mackaroner gott gott!! :-) nu ha jag ett fint sällskap som ligger bredvid mig och myser !

hihi .. hoppas mötet både går bra och att det går fort då man får träffa sötisen så fort som möjligt !! ;-) och
ha snackat med cathe i flera minuter verkligen super kul och snacka med henne om olika saker.. ! <3 skönt och ha någon som förstår en osv, och även håller med.. ! ;-) gud regnar fortfarande :-( jag tycker inte alls om detta väder !! :-( nä nu kan jag inte sitta här och skriva varje ditalj om det som händer.. måste gå och klä på mig nu inför mötet !! :-D


vink vink!! B-)



Oscar.

cathe.

Elin.

Johanna.

Evelina.

r.i.p :-/


Cindy,

Tessie,


Martin,

Emelie,

Birgitta,

Greger,

Gustav,

mormor-morfar



ha en super bra dag
allihopa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0