skepp och hojj alla om bord..

nu har jag druckit ett glas fil.. :) och ätit en makrill burk ! :) och ätit 1, 1halv husmans.. nu sitter jag här och funderar egentligen rätt så mycket.. både om mig själv.. och saker på min nynfikenhet.. ! vill bara ha saker förklarat .. fick ett sms igårkväll.. där det står en sak, förstår inte varför det kom just då, varför det inte kom tidigare eller senare.. aja .. vi sitta här helt ensam.. med en ledsen ton.. ! :/ ska köra bort med kartonger från lägenheten.. nu blir den så ren och så fin. ! :) ska tvätta ikväll.. sen s¨å ska jag även köra till min Morbror Martin.. åh jag kan inte förstå än idag ! :( saknar dig ! 
 
 
Pliiiiingggg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0