Sofia

jag vill verkligen tacka en tjej som heter sova, som läser min blogg och som drog verkligen är en fin tjej.. ! träffade hon igår hon höll i en hud grej jag ångrar mig inte att jag for dit.. och man ska faktiskt alltid kämpa oavsett hur svårt och jobbigt det än blir.. så ska man bara att fortsätta tack sofia.. du är en galet söt tjej så som du visar dig.. och du verkar jätte härlig.. vill lära känna dig bättre och vill lägga ner tid och lära känna dig !! <3 många tacksamma kramar ! :-) och skulle du inte ringt igår skulle jag gett upp och gått hem bara för att de kändes jobbigt med många människor som jag inte visste vem de va eller något.. och jag ha alltid haft svårt med tjejer för dom bedömer människor så lätt.. ! men jag e verkligen glad för att du började skriva Sofia! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0