söt,

min kväll klev mat med mor på Frasses, allt blev så stressigt då jag kom hem efter att promenerat och sprungit var väl ute ca 60 minuter.. tack Johanna för sällskapet.. längtar tills i morgon ! ;-) nu sitter man hos Oscar och han ska bjuda på mintu och varm chocklad spännande ! :$ mår så glad i hans närhet och han gör mig så glad.. !! :$ och nu ser vi på något haha xD , tror att han kommer supa ner mig undra vad som kommer hända då haha xD sen så ha jag ont i magen och min mage gillar inte mig varit nyttig i två veckor och knappt ätit något, och sätter i mig skräp mat .. det var också bara ett minimål.. galet..
och cathe klarade halkbanan och det var verkligen kul och höra .. hon är bäst !! <3


nä nu ska jag vara lite social med sötnos :$ hihi puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0