StormVindar

God morgon värden.. 
 
sitter i lägenheten i soffan och bra är orolig hur det går med sängen, min mobil har dött, jag försov mig till klockan 09.00 känner mig jätte dum och jätte orolig..  mmen vädret är jue inte deet finaste häller annars hade ag gått ut och satt mig där ute ..^^ men det spöregnar och blåser som fan ... :O åh.. får ointe ens tag på min mamma så kan inte ens säga att hon ska komma med min laddare ^^ fuck detta blev jobbigare än vad jag trodde liksom! :O guud börjar känna mig totalt vädelös , jag sa till oscar " jag ställer upp det är självklart.. du kan lita på mig.. nu sitter jag med utan mobil.. " tja egentlien kan han lita på mig jag sitter jue faktiskt här coh väntar på att dom ska ringa på dörren, för oscar kan ändå inte ringa nu för han i i tukiet.. blir ju svin dyrt för oss båda i så fall.. men han måste ju ha spottat ut koden då han snckade med honom.. åh vilket jobbigt läge för mig ! :( hatar hatar hatar när min mobil dör i viktiga sammanhang! :/ :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0