suttit @@

Jag har suttit och surrat med min mor sen hon kom hem...
hon fick gissa på vad ja vägde.. haha hon chansade på 66.4 haha xD 
lite roligt faktiskt ;P 
( när ja väger liksom 64.2 haha :) ) 
 
nu ska hon iväg och jobba igen, roligt :) ett nytt jobb.. (städfirma...) hahah xD 
och jag sitter hemma med teori boken... ska läsa några sidor till i boken.. ;) 
( sitter med färg i håret igen...) vill bli ljus i hela håret och inte mörk på nedre delen av håret...
jätte ljus upp till och jätte mörk nedtill...
 
detta blir spännande! :) 
 
sen så tar jag hojjen upp till Oscar för att snacka med honom en sak.. :P 
så det inte blir något missförstånd där.. var lite otydlig kanske på ett snack tidigare idag... xD 
vill som inte att det ska bli onödig missförstånd ^^ :) ..
 
plugga, skölja ur håret.. duscha.. sen cykla upp till Oscar.. :) 
 
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0