svettig ....

Jamen .... 
 
har cyklat till teg fram och åter... 
kört situps, hoppat hopprep, sprungit med 1,0kg (=
 
nu sitter jag och dricker citronvatten^^ 
sen ska ja hoppa in i duschen:) 
 
sen så kan jag meddela det att min vän ville ha sällskap så efter duschen och efter jag har ätit lite fil, 
ska ja sedan cykla till Stöcke fram och tillbaka , och jag hoppas även på det att jag får med honom ut på en promenad där också! :) 
 
tja får skriva mera senare någon gång, 
 
nu sitter jag här helt död.. och helt knäckt..^^
 
armarna är helt skakis.. inte klokt.. haha xD 
är värsta svag och klen, och ingen kondition.. haha xD 

jobbigt,,,,, hahahaah :D ! 
 
nja inge mera ord på detta inlägg^^ ;D !! 
 
fan va ja ä bra, ! :) haha xD 
 
pluggat på teorin, till körkortet, cyklade till trafikskolan och pluggade^^ sheck 
haha xD ! sen så skrämmde jag min katt, dum som jag var...:O
:( 
 
sen situps och hopprep... 10 * 3 haha xD ..
hoppade sen 34 sen blev det 30 sen blev det 32 senm blev det 29
 
sen orkade jag inte börja om med räkningen, så då for jag ut med vikterna och sprang lite .. :P
backar, och så.-. haha xD 
 
pussbaa...
 
 
 
Tänker på min bästaaavän...! <3
saknar hon så mycket bara.. det var ett tag sen ja träffa henne nu ! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0