Tänker berätta lite ! (=

Många sitter säkert och läser mina inlägg, varje sekund.. och det är ju väldigt kul må ja säga..(= 
och
jag kan jue berätta lite kortfattat, alla udnrar säker varför jag är så oehört glad! :) 
 
jag är en helt galen vanlig tjej jag är väldigt envis av mig. jag är 21 år gammal.. xD
jag bor med mamma nere vid stan i umeå.. och ja vi bor i en 3a... vi har en kissekatt på foder...
som heter wella och rasen är ragdoll : ) 
har troligen fått en praktikplats nu på en klädaffär.. ojoj spännande och jag längtar verkligen och ser verkligen framemot det hela :) ! jag är singel och galen, glad och envis har typ inga planer lever dag för dag... jag gillar sommaren bäst och jag som person älskar mest hemma kvällar och mycket myspys detta e jag! :) 
gillar och tycker att de e väldigt mysigt med tända ljus! :) 
jag är väl inte direkt någon partypringa.. men när det väl sker sker det allt på riktigt, då e de feest! ^^ 
tja lever livet och mår gött! :) 
(hihi)
jag gillar ganska lugna kvällar och dagar också... då man liksom hör sina egna andetag, det kan vara fruktansvärt skönt ibland må ja säga! :) 
har inget jobb, och har inget körkort... men jag kämpar ju självklart med båda två^^ och har i alla fall fått en praktikplats nu.. ojoj bättre än ingeting, och man har jue något att skriva i sitt CV : ) 
och körkortet går framåt hållt på med det i flera år, jamen typ 3-4 år men har alltid gett upp och sagt ( jag kan inte,, varför ska jag veta sånt här?) - tex när man får börja övningsköra osv.. : S
men nu jävlar går allt så mycket framåt :) så kul! :) 
lever för min bästa vän Cathrine..! 
jag tycker verkligen om att fota/bli fotad gillar spänning och äventyr så klart..
älskar att shoppa! :) 
träffa nytt folk ..... är en tjej med ett stort vackert utseende 
det jag brinner väldigt mycket för det är ju självklart hästar.. och hundar... jag gick på naturbruksgymnaset på forslunda gymnasiet häst..
fyller år den 29 augusti..
jag är mig själv i alla lägen och jag trivs med den jag e väldigt mycket gillar att träna och motionera jag har ett stort hjärta är en ärlig liten tjej 1,65 cm kämpar mycket för att komma i form.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0