yeeey! :) gud så kul

Det är så fruktansvärt roligt när man har hittat olika saker att göra, nu satsar jag hårt för att gå ner i vikt.. och komma i form, så nu har jag hoppat hopprep, körsitups.. både snea och raka... och nu ska jag ut och springa..^^ 
sen får vi se vad som händer efter jag har ätit middag, om jag får tag på min polare.. så ska jag cykla då sammanlagt 3 mil.. fram och tillbaka.. men när jag är där.. så ska jag försöka även dra en promenad på några km! (= hoppas att han vill ha sällskap bara! (= annars blire en lugn och fin kväll för mig plugga på körkortet... och dra en promenad själv^^ men de e så tråkigt och dra promenader själv bara... :O 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0