=]

Jag sitter och ser ut genom fönstret. Jag ser på regnet som faller ner och täcker marken blöt. Jag sitter och tänker på dig. Jag undrar om du tänker lika mycket på mig som jag tänker på dig.

Jag ser hur regnet virvlar lekfullt omkring som om den lekte tafatt med vinden. Jag saknar dig. Jag undrar om du saknar mig lika mycket som jag saknar dig. 

Jag ser hur regnfallet avtar. Jag ser hur mina andetag bildar imma på fönstret. Jag längtar efter dig. Jag undrar om du längtar lika mycket efter mig som jag längtar efter dig. 

Oscar tro det eller ej, men jag saknar dig faktiskt..
sitter och tänker på dig, hur du har det.. och hur du mår.
jag sitter coh kan inte sluta tänka på hur söt du är.. jag saknar dig bara mer och mer.
jag hoppas att vi kommer ses snart igen! :) 
din lägenhet blir bara finare och finare med dagarna :* 
puss .! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0