!

jag är så rädd, det är så tyst.. Hör ingeting, vill ingeting höra snart vaknar jag upp från en dröm.. Åh jobbig känsla då sånt man inte vill ! I. Morgon ska jag köra på trafikskola, och även köra pluggning där, sen hem och kolla om det finns någon tid för att tvätta ! Hoppas det finns det redan i morgon ! Sen måste jag städa mitt rum :/ sen blir det fortsätta att plugga . När inte teorin och jag går ihop . Men det kommer säkert gå bra ! Eftersom jag Kriver från ipoden så blir det tyvärr inga bilder ... Hör fotsteg :0 ... Nja nu sluter jag mina ögon ! Ska upp sju faktiskt hoppas jag inte försover mig:) Slut på ord , drog nyss ett djupt andetag , och nu säger jag bara en sista sak .. God natt sov gott dröm sött ! Eller en sista sak , ta vara på något fint , svårt att finna en blomma som blommar året om :/ tänk och vad glad över dom ni har ! God natt nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0