.-.2012

Mörkret har lagt sig , stjärnorna lyser klart på på den mörka himelen ! Vinden är kraftig tar tag i håret, en ensam flicka tittar sig om kring. Hon känner sig inte lika ensam då hon hör ek från fotsteg lite längre bak. Hon går och tänker på en ung kille , som har visat henne ett paradis här i den mörka värden. En kille med ett gott hjärta och verkligen tar sin hand emot min! Känner mig, en konstig känsla och damen är i chock ! Vet inte vad hon ska tro på ! När dom här två tittar på varandra första gången kändes allt kallt liksom en konstig känsla sen när dom träffades igen blev det mer otroligt :0 en tanke från damen kom plötsligt upp hur kan detta vara sant :0 . Mer och mer började allt lysa i chock. Men allt som hände kändes konstigt ! På ett bra sätt kanske .. Jag vet inte :/ kanske blir sårad bortslängd bort tappad :0 kanske går en fel väg ? Hur vet man när det känns bra liksom :0 kanske blir sårad ? Varför är det tankar som man inte får veta av. ? När vet man ? När får man veta ? Vill man veta ! :/ blundar nog och vaknar snart till ett mörkt svart rum , sen står man med tårar på kinden . Bara för att det känns så ? En kille som lever, ung och fin tar hand armarna om kring och håller mig trygg ! ..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0