9-18

Jamen min dag börjar med att jag försover mig , jamen riktigt roligt i det..?
nja skulle inte tro det.. skulle kliva upp 07.00, men blir väckt klockan 09.06.. 
fort in i duschen.. hann inte gå igenom min läxa till idag, men men skitsamma..
gullade med Lars, ( mammas särbo,) - för dom som inte visste det..^^ 
om han hade lust att köra  mig till teg, då ja inte äger någon cykel eller så^^ 
jamen det gjorde han så det var verkligen snällt, till frukost så åt jag, 
hälsofil med jordgubbssmak, riktigt gott drog en kaffe på det.. ;P
gött gött ;) 
Brorsans hund , för dom som inte visste det ^^ hon heter Nala ..
en riktigt fin liten GOLDEN.. :) 
 
 
fanns en tid ledig ikväll.. så ikväll, ska jag vara duktig och tvätta kläder...^^ haha xD 
fixa och plocka till annars ockås osv..^^ :D 
 
ja sånt måste ju också göras! :) 
 
hihi fniss ! ;) 
 
ha det gött gött :) ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0