best

Övningskört, och nu väntar jag bara på mina maskiner ska blir klara, och sen ska ja ut och gå, med min mor.. ! jag tackar till Cathrine, för att du bryr dig så otroligt mycket om mig. och är så otroligt rädd om mig, jag Älskar verkligen dig min finaste vän! :* tack för att du har förståelse till mig, hur jag har det hemma och att de inte är lätt.. men du/ni ska bara veta att jag kämpar och kämpar, och biter verkligen ihop.. men ni som inte vet , vet nu... jag är en oehört känslig person.. :( detta är jobbigt för mig! :( men men.. tack för mig, och hört av mig till blogg.se om min blogg.. den är knaaas just nu! :S men fortfarande inte fått något svar... blir galet less... tjingeling :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0