besviken

först när jag vägde mig förra veckan nån gång, började såhär..
 
jag vågade inte ställa mig på min våg, först tog veckor innan jag ville se vad jag hade gått upp till, 
hur jag kunde äta så mycket onyttigt, men så gott, men aldrig rörde på mig, när jag tog mig upp på vågen och tittade ner, när jag tillslut såg siffrorna 69.1 så kände jag hur tårarna ville komma ut, förstod inte hur jag kunde gått upp så mycket, när jag har varit ett träningsfreak, vad hände? 
nu dagar in och ut, så har jag slutat och dricka läsk, och inte ätit chips/ ostkrokar/ godis.. 
det har hänt så lite , när jag inte ha rört på mig så mycket, idag när jag ställde mig på vågen, vägde jag 67.8 ...
det går neråt. börjat kämpa med mera motion, och mycket roligare då med kondition. och det är så roligt och se nu att jag insett själv, i god tid att jag vill gå ner, och att jag behöver gå ner för att få må bra.. 
nu kämpar jag för gått.. 
(en gammal bild)
 

kommer även att (banta) i två veckor, äta super nyttigt, sallad, gröt, fil,frukt, osv..
för att krympa min magsäck, och även att röra på mig.. för att komma någonstanns. 
får se hur det går med allting, kommer ja klara detta ens? inte ens äta, pasta eller glass...........
haha xD jaja, vi ser väl.. ! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0