bilkörskolan

Allt, gick faktiskt jätte bra, bättre än vad ja faktiskt trodde, så det kändes verkligen skönt , och det var verkligen jobbigt, och hålla koll på allt, gående cyklister, högerregel, bilar parkrade, och trångt osv.. men men, mer träning desto bättre blir man.. så jag ska köra lite med mor, hade ja tänkt tills nästa gång jag ska tillbaka till körskolan, och det är på fredag.. så annars är det bara att fortsätta med att BITA ihoop med teorin.. ;P den är så svår, men det kommer att gå bra.. ! :) och hon som jag har möte med på manpower! (jobb coaching) hon var helt lugn, när jag berättade för henne över mail på hur det gick med mitt jobbsöknade... ! hon hade förståelse, så skönt bara liksom! :) gillar då folk kan faktiskt förstå och vara lugna, det gillas. det är ja tacksam för .. så i morgon bitti ska vi gå igonom på ett lugnare sätt för mig att gå och söka jobb.. känns så lugnt alltihopa! :) nu måste jag gå ner till tvättstugan för att se om jag hittar mig någon tid ! (= 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0