bla bla bla rubriken..

hejsan alla läsare.. (= min kväll har varit underbar.. fått träffa Oscar en sista gång då han ska åka iväg nu i två veckor åp semester.. känns otroligt jobbigt, för min del.. men skönt för honom liksom.. jag hoppas att han kommer få kul och ha de bra..! kommer sakna honom, och fattar inte ens själv varför det är så känsligt för mig :( .. men tja så är det.. just nu sitter jag coh cathe i hans lägenhet lyssnar på lågmusik.. och pratar strunt (= känns myspys :) Oscar är på jobbe just nu.. sen kommer Magnus och hämtar mig och min BFF för attt dra vidare ut på krogen ( lokalen ) som förut hette krogenkorgen, ska bli spännande och fara dit och se liksom.. hur det är nu osv, hoppas på roligt folk där :P tja vi ser väl.. * sitter och tänker på Oscar nu * hihih ! :) puss frååån mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0