buuaah

sitter och väntar på maten, jag känner hungern som stiger i magen.. magen kurrar sådär lite försiktigt.. rätt så gulligt haha xD :p idag blir det grillat kyyckling, som egentligen vi skulle äta igår, men då blev det inte av .. :) 
sitter bara och lyssnar på musik och väntar på maten.. :) i morgon åker cathe hem till Tärnaby.. Önskar och håller mina tummar för henne om körkortet ! :) i morgon ska jag ta emot en säng ^^ :P spännande ! (= och i morgon ska ja även knäcka till höfterna lääängtar.. nu är jag alldeles snart hel pank! :( börjar svida riktigt inombords.. :( vet inte hur ja ska kunna överleva! :( mina sista pengar går nu åt.. ! nä nu vet ja inte alls vad ja ska skriiiva... ^^ 
 
hojjhojj 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0