Cathe @

min ända vän som förstår mig, som bryr sig om mig.
jag saknar henne så mycket, att det gör ont, 
ikväll kommer hon! :) ska bli riktigt roligt.. :) 
sen utgång på fre.. taggar så mycket, men en ordentlig tjejj kväll.. dock börjar mina pengar ta slut.. illa ,. :( 
 
mitt möte på manpower gick super bra, hon ska kolla upp om praktikplatser osv..^^
och hon ska även kolla upp om ersättningen.. ^^ så jag hoppas då att ja få cash så jag 
blir rik någon gång, skulle vara bra.. för mina pengar håller på ta slut.. :( 
inte kul för fem öre.. och ja hoppas ja får något snart, för jag blir knäpp utav att bara sitta och glo på en och samma jävla stol... men vad gör man ? vad ska man göra? orkar inte plugga..^^ ååh.  ! jaja !
puss och kraam alla läsare ha det så gött :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0