chock

När jag skulle precis ta och skura av golven här i lägenheten hör jag bara hur min mobil ringer.. trodde dock det var Oscar ... men ikke de ..
 
det var min mamma, :P haha lite knas, jag hinner inte svara ..
men försökte ringa upp henne, men hon tryckte bort mig, sen ringer hon upp igen.. ;P
det var ju verkligen snällt., nu när jag inte har nå pengar kvar..
blir så dyrt med höga telefonräkningar som ja inte ens kommer kunna betala..
jaja tillbaka till saken..
 
hon låter sjukt glad knaaas.,., ,O
 
nämen min kusin Magnus ska tydligen bjuda ut mig, Mamma, Mammas särbo. och även moster på invito eler hur det nu stavas.. gud vad kul.. :) det är ju värsta gött och mysigt och äta ute ^^ och
sen så känns det ändå kul när ja gör ett sådan kanon bra jobb ... :)
 
nää nu ska ja fortsätta innan vattnet hinner bli kallt.. :) pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0