cykel!

cykla hem från Anumark gick super bra, ingeting hände och jag överlevde cykelturen..^^ lite jobbigt var det dock att cykla frös inte så mycket faktiskt, var i stan ca 2 ;P, så att då bestämde jag mig även för att ta mig en cykel tur i stan se om man såg något roligt, eller om man såg någon man kände^^ men liksom inte det, men jag såg något riktigt roligt^^ haha x D såg en kille som var utklädd till en ängel :O vita strumpbyxor, en vit klänning/tunika.. och vingar osv.. haha såg bara lustigt ut, men lite kul var det i alla fall, något fick man då se^^ jaja.. annars har det inte hänt så speciellt mycket.. Hade en sjukt trevlig kväll md Elin ikväll! :) .. nja tjillivipppeeeeen! :P jaja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0