=D

Siitter i Anumark, hos min vän Elin, snackar en massa skit, och suttit och druckit lite fanta, och druckit kaffe, och även ätit en bit kaka, riktigt gött.. och vilket kalas ja kom på.. :) hehe , dom hade besök här ikväll.så att.. :) riktigt trevligt är det i alla fall har inte träffat Elin på ett jäkla tag så det var riktigt kul och få träffa henne, och vi hade mycket att berätta om, det vi hade missat osv.-.^^ nejnej men riktigt trevligt, hehe jag taggar inte då jag ska cykla hem liksom, när jag är mörkrädd och när det är en bit hem..men tur att de är mest bara nedför hela vägen hem.. får se hur länge jag blir här. <3 ganska skönt och bara sitta och surra bort en massa galen tid med Elin då (= i morgon, så ska jag övningsköra, och även hjälpa mamma och dela ut turlistor hon är väl inte direkt jätte glad för att jag inte hjälpte henne igår eller idag, men jag var ute och flög.. haha xD jaja,.. nejnej men jag har riktigt trevligt.. :) och jag ska kämpa hårt med körkortet som feen.. hehe ! :) har snott Elins dator då hon är på lift^^ hehe :) har ganska trevligt.. ;P har verkligen saknat den tösen hehe :P hihi men dock inge bra att jag har syndat ikväll.. när jag hade klarat mig ganska bra utan läsk :P men ska köra nyttigt och så två veckor.. liksom inte äta en ända kalorigrej elelr så.. haa xD jaja :p sen blir det hård träning också i två veckors tid , längttar :D ! nä nu kommer elin då ska jag sluta sno hennes datoooor ^^ :) haha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0