Emelie 21 år

Emelie Majola Hjalmarsson 
 

mitt namn! :) 
 
det jag gillar mest, är att umgås med vänner, och familj, gillar även att gå på promenader.
cykla, springa ( sämst kondition just nu ) men det ska bli en ändring på det har jag tänkt :) ! 
är jätte mörkrädd, men är jag med någon så tycker jag det är jätte mysigt och ta sig en promenad vid midnatt för att känna lugnet och se ljuset lysa i mörket, och se hur stjärnorna på himelen lysa ner.. ! 
jag får absolut inte glömma Naturen. 
 
Saknar Morbror Martin som gick på året 2005.
 
Saknar ändå min Farmor, och min hund, och en vän Emelie..
som har även gått bort.. :( 
 
har mycket energi i min kropp vill göra mycket..
och vill även fara på äventyrer.. jag gillar
och fara iväg bara .. :) 
 
jag är singel och njuter ganska rejält utav att vara det
sjukt underbart när man bara stött på en massa 
korkade killar.. 
 
just idag söker jag jobb, både som säljare och förskola..
pluggar / kör till körkortet :) ! (B) ..
 
min bästavän heter Cathrine Stenvall..
gillar att ha snyggt och rent runt om kring mig.. 
 
gillar ljus och myshet.. ! hihi 
 
jag är ganska så söt, snäll omtänksam, gullig, romantisk, 
underbar, glad och positiv, gillar spänning och äventyr! :) 
 
jag vill ha en hund som mest just nu! :) 
 
har även bestämt mig för att sluta / minska på att dricka läsk och äta onyttit det är för det 
första, att det är så onyttit och inte bra..
2 är för att  jag har gått upp en hel del kg på slutet.. inte häller riktigt kul..
3: jag har problem med mina fötter så måste minska i fet.t.. 
men detta är ju bara en jag! :) hehe 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0