Emelie bju

Jamen tjena alla läsare.. hoppas ni har haft en super trevlig kväll.. för det har i alla fall jag :) .. thihi ! :) 
jaja, nämen jag har varit och hälsat på Oscar och vi har sätt på Johan falk.. och sunes jul^^ riktigt riktigt trevligt tyck då ja i alla fall :P ja jag är ju som ja är, men ja är då stolt för vem ja ä ;) .. hihi ! :) nej men jag har haft kul.. och Oscar lirade lite xBoX också.. hehe :P jamn det var bara roligt och titta på när han spelade .. woow :P ! :) 
jamen sen på vägen dit så ringde cathe mig på min halebop telefon och surrade med mig, om allt som hade skett i morse kl 05.00 och hon har förståelse tilll mig och det är i alla fall roligt att någon verkligen förstår mig, jag saknar henne så mycket så.. nu sitter jag bara och bloggar gör intee så mycket annat.. min dator laggar plötsligt bara ihop.. fuuck... höhö ! :P jaja nämen nu kommer jag att bjuda på rätt så många flumm bilder och annat skojjsigt ! :) hehe bilder är alltid kul ! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0