Emelie

  • Namn? - Emelie Hjalmarsson
  •  
  • Ogillar? - Falska männickor & otrogenhet
  •  
  • Gillar? - Överraskningar 
  •  
  • Favoritmat? - kyckling 
  •  
  • Göra helst en fredag kväll? - myser helst med någon ja tycker om..
  •  
  • Personen du gillar mest? - Cathrine 
  •  
  • Har du några husdjur? - Katt (ragdoll)
  •  
  • Vilket djur gillar du mest? - Häst & hund 
  •  
  • Gjort idag? - varit på manpower, cyklat till körskolan kört lite bil.. osv. gick bra.. plockat i mitt rum! 
  •  
  • Har du varit otrogen någon gång? - NEJ ! 
  •  
  • Hur ofta händer det att du dricker alkohol/VARFÖR? - inte ofta, jag dricker för det är gott, och för socialheten. 
  •  
  • Sminkar du dig ofta/VARFÖR? - Nej känner inget störrebehov av det. och till varför jag sminkar mig. är för att jag tycker det är kul. 
  •  
  • Färgar du håret/VARFÖR? Ja, för jag är personen som blir ganska trött på samma hela tiden. gillar nya saker. 
  •  
  • vilken hårfärg har du? - ljustbrunt
  •  
  • vilken ögonfärg? - blå, gröna. 
  •  
  • vilken kroppsdel gillar du mest på dig själv? Min rumpa 
  •  
  • vilken kroppsdel gillar du hos killar? överdelen.. 
  •  
  • När fyller du år? 29/8
  •  
  • Hur vill du att killar ska vara?  Snäll, trevlig, omtänksam, kärleksfull, romantisk, gullig.. :) ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0