FAAAAN ! :O

Jadu, jag börjar med att jag försover mig jävligt rejält, skulle upp klockan sju, 
för att dricka kaffe, / fika och göra mig i ordning och förbreda mig vad jag skulle säga,.
genom att jag skulle springa och söka jobb.. men inte hunnit med ett skit idag..
 
grymt jävla besviken på mig själv. 
tur det är öppet i morgon också.. ^^ får försöka med det, annars tar jag det på måndag! , 
och då är det inge tvekan som gäller, då äre bara att bita ihop och springa iväg för att söka nå jobb..
ja, det spöregnar verkligen ute, super kul..? eller inte..
kan ja inte påstå man blir ju fan bara seg i hela kroppen! : O 
galet, :O inge kul...
 
jag har ingen aning om vad som kommer ske i helgen, 
när jag har min bästavän här i närheten som ska på en liten dejt..
jag håller mina tummar för henne att det kommer gå bra och att hon kommer trivas 
i den nya miljön och den nya personens personlighet! :) 
Idag till middag blir det kyckling, Lars ska käka här ingeting som jag vill egentligen, 
men eftersom jag bor hemma gäller det bara att bita ihop och leva med det jobbiga tiderna 
som finns. ! jaja, man ska väl inte klaga i onödan! :(
men men.. ;P 
gaash jag vet inte vad ja ska skriva ;) 
 
Neej nu är det slut på dm hära inläggen, ska gå och plugga lite granna nu ! ;P för nu finns det inge roligt folk, och ingeting annat och göra, tråkigt väder vill inte ens tänka tanken på att gå ut.. jajaja :O
haha xD jaaamen, nu önskar ja all lycka till min bästa vän cathrine ! :) :* 
och önskar mig själv lycka till på pluggningen ! ;) <3 
puss och kram ha det bra :!
jag älskar denna fantastiska tjej! :* <3 puss och kram nu på dig vänenn 
och hoppas att det blir bra för dig,och att du trivs och att snubben tar väl hand om dig gummsan! :*
jag kommer aldrig sluta Älska dig, eller sluta tänka på dig du kommer förbli i mitt hjärta ! :* 
 
vinkvink! ... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0