glömt..

glömt och skriva på ett par dar .. hehe ;P cathrine kom till mig i onsdags och vi gjorde inte så himla mycket då, vi drog till Oscar, han bjöd på två öl.. gött ! sen så städade vi honoms lägenhet.. min idé självklart.. men det var så snuskigt äckligt så jag vet inte riktigt vad.. men jag är van.. hehe :) men den blev i alla fall renare och en glad Oscar kom hem till sin lägenhet, och han var glad.. så då blev ju även ja gla att ja gjorde något bra liksom.. :)) sen igår så försover ja mig, skulle springa på nicol för att söka jobb, men pga jag försov mig gick det inte så vidare bra :( och sen så duschade jag och cathe.. och sen så drog vi ner på city gjorde lite bus, nämen skämta^^ hon handlade lite saker..^^ jag följde bara med, ^^ sen köpte vi hårfärg och färgade håret.. höhö :P blev inge vidare bra, men jag ha länge velat bleka mitt hår igen.. ;P men tja, alltså tveksamt jag vet inte, får jue höra att ja är finare i mörkt hår än ljust , men jag vet inte alls.. och så.. men nu kör vi igen då^^ sitter med färgen i håret just nu , så får vi se hur det går med allting, :P tillbaka till igår då.. hehe:) sen drog vi till Oscar, för jag saknade honom så mycket, och han åker på Lördag, alltså i morgon.. och det börjar kännas jobbigt, och ledsamt, jag förstår liksom inte varför! :( åh, nämen han kommer få de bra, och få njuta lite med sin familj.. och rå om sig själv.. och bara njuta av värme och allt..^^ jamen lite semester.. men det känns jobbigt :( ååh.! :( så igår så satt vi och surrade om en hel del olika saker.. drack nå pilsner riktigt gött och trevligt.. 21.23 så börjar jag städa och plocka undan igen, tog hans sovrum denna gång.. men han har inte sagt något , har han inte märkt något? dock så damssög jag, och torkade av golvet.. och bäddade sängen så tyckte att han borde märkt något liksom.. men kanske inte ... aja skitsamma :) hihi fniss.. :) sen drog vi ut, och det hände inte så mycket det var dött^^ haha x D tänkte på Oscar hela tiden också :O :) hihi .. men jag hade jätte trevligt i alla fall :) ! och idag körde jag.. jävligt nervös var jag pga att ja skulle köra idag liksom.. men det gick super bra, smsade jätte många som hade körkort och frågade hur dom skulle göra osv.^^ aja skitsamma i det, körningen gick annars bra, fick kärringstopp då som de het ^^ höhö ... bara en gång idag.. första gången med trafikskolan också.. ^^ haha xD så riktigt kul i det, sen när ja kommer hem her ja min mobil på laddning, för den dog :( .. haha :P sen så färgade cathe mitt hår..^^ och nu ligger hon och återhämtar sig tills ikväll då ^^ , det blev lite mycke för henne igår :p haha xD igår, så blev oscar sur också! :( för hans granne ringde och klagade på att jag och cathe förde ett himla liv omooss.. :O aja skitsamma i det.. men liksom jag visste inte att det var lyhört.. och kl hade just slagit sig 22.00 liksom.. aja skitsamma min tabbe ! :( förlåt oscar igen för det... om du nu läser detta inlägg^^ :)
men jag vill inte att du ska vara sur på mig, ! :( och hoppas att du är nöjd över sovrummet, och städningen annars, puss och kram ha de bra ... :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0