God morgon, tis 4/9

Le för dig själv. le för dig oss andra, ta vara på det man har, och inte det man inte har.. en dag försvinner vi en och en, då kan vi inte bara stå där och ångra oss, då är det försent, många tänker på en, är med en, pojkvän/flickvän.. 
 
men nära och kära då? vänner/bästa vänner då!?, ska man bara kasta det åt sidan och bara visa pojkvännen/flickvännen sin kärlek.. man ska vara rädd om det man har, en dag finns det inge kvar. man ska le och vara glad, en dag mår man inge bra, en dag brister man ihop en dag så ligger man ner, vad ska man säga? 
"förlåt, jo jag saknar ju dig nu, bara för att du inte finns kvar" . Kropp själ hjärta, är nåogt som alla vi har, även känslor.. så tänk på att alla kan bli sårade för vi alla har samma sak. en dag förflyttar man utåt. bortåt, man inte orkar mera. en dag finns det varken hopp eller tro kvar, bara en massa tomma ek från nå ord som ja hört..
man ska veta av det man har, hur glad man egentligen man är, redan ifrån början.. visa och ge hopp och tro och kärlek. man ska acceptera varandra för de man är och inte det man borde vara ! 
 
Dom som står mig närmast idag det är , Min mamma, min pappa, min bror. min bästavän cathrine. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0