jag^^

Jag lånar en killes lägenhet medans han är borta i två veckor..
kan dra det att jag var ute igår, och det blev ganska så röjj igår.. men jag hade riktigt roligt i alla fall.. och det är huvudsaken .. ^^ sitter just nu i hans lya.. riktigt ont i magen och jätte trött! :/ men inte ligger jag och latar mig´inte.. jag har dammsugat hans lägenhet.. och jag har även tömt hans kaffebryggare,,^^ och sen ska jag discka upp två plåtar och en stekpanna men juust nu så ligger det på blöt ^^ hehe !!
annars har min dag varit riktigt lugn,, jag sov i hans lägeneht för jag var så trött .. och orkade inte cykla hem, han jobbade ändå natt, så jag störde liksom inte honom på något vis.. sen så ringer han och väcker mig kl halv tio ca xD
och då var det bara att vakna till och låg en stund för att dra mig lite ^^^ sen så drog ja på mig skorna och cyklade hem, höhö såg ganska rolig ut.,. vänster öga var sminket typ borta.. och höger öga var allt smink kvar, så det var bara att tvätta ansiktet ,, och sen bytte ja kläder.. sen vare bara för mig att dra en promenad till tåg stationen, för att ta ett fint farväl till Oscar..
när han nu åker bort i två veckor.. jag ska vara räöd om hans lägenhet, och städa den så han få komma hem till en fresh lya då han kommer hem! :)
 
sen idag ska ja hem för att duscha och käka middag, idag blir det grillat kyyckling gött gött .. sen blir de sallad till det .. ^^ nyttgt som det då kallas haha x D
 
Oscar har tur , för att han lämnade nyckeln till rätt hand, så han får en städad och fresh lägenhet.. ett stort plus..
inte så många som orkar dra en stor städning åt någon annan ?
men jag är snäll ja :P hehe !
 
nä nu kan ja inte sitta här och skriva ner vad ja ska göra, och vad jag ha gjort,, har mycket kvar innan jag ska fara hem.. :)
 
ha en bra dag alla .. och självklart önskar ja en trevlig resa till Oscar och att han får det verkligen super trevligt med allting, <3  kommer sakna honom så mycket bara...
 
pusss tjaoo /Emelie !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0