jaoo

går bra att dygna, skäl till varför ja inte sover, eller sovit, är för att ja inte kände för att sova, liksom.. jag var pigg och pallade inte  riktigt sova bort dagar.. och sådär.. ! vill hällre göra en skön natt ikväll liksom, ni vet då man är helt knäckt och somnar typ på en gång.. jag sitter nu själv då cathe har somnat, eller somnat och somnat, hon gav upp och gick och la sig och lämnade mig ensam kvar, och ingen är vaken häller.. ganska så ensamt, och min rygg den gör ont, och höfterna spökar igen... fyyfyy ... inte det roligaste.. fötterna ömmar.. mååste köpa dojjer när ja kommer hem galet dyrt, men tur man har föräldrar av guld som ställer upp i vått och torrt när det verkligen behövs liksom..! det tackar jag väldigt mycket för , känns riktigt bra.. ! <3 för jag behöver ett par ordentliga skor, för mina fötter... och då jag ska komma igång med promenader, och jogging.. för att komma i form.. :) 
 
Fotograf: Cathrine Stenvall! 
Fotograf: Cathrine Stenvall. 
Fotograf: Cathrine Stenvall
Fotograf: Cathrine Stenvall.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0