klabbböle/baggböle

jag har haft en fullrulle dag med mamma idag, fotningen blev faktiskt bra. nu lägger jag ut nån bild bara för att visa hehe jag är i alla fall nöjd :) , sminkningen gjorde hon själv..^^ sen så for vi och handlade och sen så for vi hem mamma tvättade så att, sen så drog jag över bilderna på mammas dator och även min.. uppdaterade nå virus pågram fan va ja är bra liksom, kan annars ingeting om datorer, fan ja är ju typ bra ,., :) senfor vi på ersboda djuraffären där... sen så drog vi till vårdcentralen på ålidhem.. sen for vi hem... ojoj full rulle hela dagen ganska trött :) .. 
 
nu kommer bilder ;) 
 


jag älskar min mamma sjukt mycket, finns inga ord. <3 och är så glad för all tid hon och ja får tillsammans <3. 
haft riktigt trevligt idag, övningskörde dit vi skulle osv, gick faktiskt riktigt bra ! :) och blev nöjd med alla bilder jag fotade henne :) .. solen lyste så vackert ner på sjön och det glitttrade bara ... vackert ! :) 
 
hare gött alla läsare så hörs vi en annan dag :) ... puss&kraam 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0