kul

super kul och höra hans röst, super roligt och höra att han har faktiskt tänkt på mig.. 
har inte velat spamma honom alls, med mina sms, mms.. eller att jag har skrivit på min blogg.
hur mycket jag verkligen saknar honom, eller hur mycket ja tänker på honom! :) 
har mest bara velat skriva dit det.. för jag saknar han verkligen så mycket..! 
nu sitter jag och funderar hur ja ska göra med allt, ska ju stor städa hans lägenhet på 
fredag och lördag, hoppas bara att ja hinner göra allt, men det borde ja väl när jag inte har så mycket annat för mig! 
så får han komma hem till en städad lägenhet.. 
 
- utpekat mot oscar..
 
känns det för jobbigt och höra av sig, jamen så hörs vi då du är tillbaka till umeå, jag har faktiskt förståelse till dig jag har faktiskt det.. och vill att du ska ha tid till dina vänner där, familjen.. jamen dom som är runt om kring dig.
tänk inte på mig.. jag klarar mig allt, och jag hoppas bara att du har det bra, och att du förstår mig..
 
Emelie Saknar Oscar! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0