lev livet (=

min morgon var jätte tuff, jag var så trött ville bara dra täcket över mig och fortsätta sova vidare.. :P
men jag hade inget val det var bara att kliva upp, slänga sig i duschen, och sedan fika lite frukost, och dricka lite kaffe också, så man verkligen vaknade till! :) gött .. :) drog på möte kl 09.00 och det gick verkligen bra, och blev verkligen glad, fattar inte varför.. :P höhö ! :) 
men nu när ja kommer hem så, fick jag bara lust och tvär sminka mig, höhö ! :) kul kul.. hih
Sen nu kl 13.00 så ska ja på manpower för mitt andra möte för idag.. hoppas det går lika bra hehe ! :) 
kan även säga det, att jag grät igår, men det känns ändå lite bättre idag, men ändå inte glömt... 
och hoppas att personen förstår egentligen hur hårt det var för  mig.. jaja skitsamma! ^^ 
livet är för kort för att hängas upp för små saker^^ 
idag ska ja även möta upp Johanna, pga att jag är skyldig henne pengar som hon ska få igen! :) 
tack åter igen för lånet^^:) 
och ikväll. kommer min bästa vän. jag saknar verkligen henne så mycket! (=
på fredag ska jag till körskolan hoppas bara att det går super bra med körningen nu, när jag har tjuvtränat hahahaha xD ..
 
ha en bra dag !! :) puss och kam från mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0