lovat är lovat,

HÅLLER  DET JAG LOVAR SÅ JAG SKULLE BERÄTTA OM 
MIN HELG, OCH ÄVEN LÄGGA UPP BILDER SÅ.. :) 
 
nu börjar då jag med fredag, skulle upp klockan 07.00, försover mig ... vaknar 14.00 ..
skulle söka jobb, ganska dåligt, men det var ju så otroligt jobbigt, liksom! :( 
och det insåg jag då idag. 

ananrs hade jag sjukt jävla tråkigt, hela fredagen hade ingeting och göra var så uttråkad.. :( 
och inte bara det, jag blev ganska så deppig mot kvällskvisten då, folk började trycka ner mig  !:O 
inte den roligaste frredagen precis :O . 
jaja, men man ska då inte klaga höhö ! ;) 
 
men i lördags, så vaknade jag någon gång där på morgonen, 
åt fil och drack kaffe till frukost mumma ! ;) hihi :P
nu när det är dags och ändra på måltider, och 
tänka lite extra på vad man stoppar i sig, och även att man motionerar mycket så
man kommer någon vart snart^^ :) 
kanske inte den bästa lördagen häller.. frågade runt om någon hade lust och haka med på stan, men vissa jobbade eller va dom sjuka, eller så pallade dom inte.. :O 
så jag drog dit själv. skulle se om jag hittade mig en musmatta och en hårddisk och 
så.. men gjorde ju inte det.. går hem igen..
sen så hör cathe av sig min bästavän dåe.. hehe ! :) 
om jag vill följa med henne och hennes raggg typ ut på partyy och hennes raggs kompis.
jaja först va ja inte alls taggad , så otaggad man bara kunde bli typ. 
och jag kände mig inte riktigt fräsh för något häller. ville bara sitta hemma och glo in i väggen..
men tillslut när hon hade tjatat ett bra tag, bestämmer jag  mig för att ta nala, (vovve)-(brorshund)
ner på stan för att möta upp cathe då :) och då övertalar dom mig att jag ska följa med ut..
så det slutar med att jag följer med dom ut då.. :O 
först och främst så satt cathe vid datorn medans jag fippla med något annat, 
jag låg väl i sängen osv.. ^^ inte vet jag .. 
haha xD 
 
nej men jag var inne på badoo, så hon sa vad som skrevs och hon svarade då åt mig ^^ 
hade ingen aning om vem hon skrev med jag fattade absolut ingeting, men
jag var flumm och orkade inte dra ut..
när hon plötsligt skriver med en snubbe som bor på haga .. typ GRANNE ! galet..
jaja, han undrar om vi vill komma på fest yeaah, alltid kul och träffa nytt folk.. men fan 
fest påpekar ja inte att det var där i alla fall ;) hehe 
nej men riktigt trevligt var det i alla fall, vi stannade inte där länge tills vi gick vidare till hennes ragg och hans kompis, och sen där efter så drog vi på olles grymt mycket folk där, men träffa på några stycken som man kände riktigt trevligt allt ihopa! ..


Gött gött.. :) 
jag tackar alla inblandade den kvällen riktigt trevligt.. ! ;) 
jag fotade detta fina gödans drycken .. haha xD 
En Emelieee, som då togs i LÖÖRDAAAAGS TEEEAAM ! ;) hahahahaha xD 
bye bye ! 
 
nya raderrr... 
 









bilder både innan jag drog / kom hem! från stan.. som inte gick som planerat.. :( 
men men hoppas det går bättre nästa gång ;) shoohej! :) 
nu kurrar magen på mig! ;P nu blire något att käka.. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0