måndag kväll 23.02

Godkväll.. alla fantastiska människor..
 
nu är det höst.. nyligen blivit 21. helt udnerbart tiden går så fort just nu :/ ;P men
på två sätt, 1, man blir äldre... 2 det blir tråkigare..
 
tors , 9.00 möte på manpoxer.. jag är duktig, jag har nästan gjort mina läxor som jag fick där ifrån..
:P skulle kolla upp en rekotor/ chef från någon förskola.. 
och skulle fortsätta ringa på Erica på ålidhem,. men får inte tag på henne! :) 
 
sen bär det av till Tärnaby, för att få träffa min Bästavän Cathrine.. ! <3
grymt taggad, få träffa henne och få umgås med henne! :) 
hon kämpar i på bra med körkortet är så glad för henne! :) kul..<3 
Älskar Cathrine! :)
 
min helg var totalt underbar, fredags, så firade Johanna ågren mig, fick ett present kort av henne på rutmfl-.
så otroligt kul.. Tack åter igen för det :) blev så gla! :) 
sen drack vi lite här, och skulle dra på 5ive.. men klockan stack iväg så fort..
vi snackade med krille och tobbe på skype.. sen drog vi dit istället...
och såg film.. underbart :) alltid lika kul och träffa nytt folk:) .. 
 
I morgon, ska jag kliva upp åtta, eller tja, min väckar klocka ringer då , ska upp äta frukost göra mig i ordning, 
sminka min mamma, och dra till klabböle, och sedan ta massvis med bilder på henne.. :) 
självklart tycker jag det är kul med fotning och sminkning.. 
(ingeting då jag skulle vilja jobba med.. när jag helst står framför kameran, om ja bara fick välja ^^)
 
men det ser ja framemot :) ..
 
jag är en tråkig tjej ikväll, blir inga bilder.. ;p
 
just nu sitter jag här, och skriver dricker lite trocadero :) gödaans :) ! 
 
blir snart en film, sen soooova^^ göttt ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0