nervös-.-

Ibland känns allt så jävla jobbigt, att kliva upp på morgonen, när du helst bara vill dra täcket över dig, och när du inte vill kliva upp, & det mest jobbigaste i livet, är att göra något som känns så otroligt jobbigt, ( men när man har gjort något bra, känner man sig alltid bättre ) . börjar dagen med jätte nervös... :O :( 
 
Ye, god morgon på er alla människor..
min väckar klocka ringde 07.00 inte ett dugg pigg alls..
men, tja idag så började jag med att äta en tallrik hälsofil smaken av jordgubb..
sen efter det så drack ja självklart en kopp kaffe och såg på VAKNA med the voice..
jätte nervös, inför att då gå på butiker för att prata...( söka jbob.. ) 
försöker spela lugn och cool, tar ett djupt andetag.. 
men ingeting slår min nervöshet.. :( 
 
men en dag hur som helst, måste bli den första 
och idag, blir den dagen första dagen i mitt liv, då jag ska gå ut till arbetslivet, 
för att söka nå jobb.. ! 
 
fattar inte att det ska vara så galet nervöst, för detta är ju så seriöst..
man  måste komma in bestämd och veta av vad man ska säga, och hur man ska bete sig.
 
Åh, ingen utbildning till något utöver det ja söker, ingen större bakrund, till butik..
men en dag som sagt måste bli den första.. ! 
 

känner hur hjärtat de bultar och bankar, känner mig helt jävla meningslös
känner mig varm och skakig, jag förstår inte att det ska vara så jävla jobbigt. 
för att komma ut till vuxenlivet då man ska ha jobb eget.. bla bla bla
 
nä, vill absolut inte tillbaka till någon skolbänk.. fyfy AAAAAAAAAAAAA
dryygt som fan..
 
nämen varför ska ni ( mina läsare ) få höra ditaljer..
omg, detta är bara jag, trivs för den jag är..
så nu jävlar biter jag ihop och, tar mig utåt mot LIVET ! 

så nu blir det att söka jobb, och plugga teori..
sen behöver inte inte oroa er, för senare kommer 
jag att blogga, och även att lägga ut bilder från helgen !! :) ..
 
Tack för min morgon text, haha xD nämen tack för att ni tog er tid och läste, 
och nu, när ni har läst så hoppas jag med hela mitt hjärta, att ni håller era tummar för mig! 
 
Tack och hej, Emlpyuu. <3 
xD
 

ha en super bra dag alla människor! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0