Nuuu !

jag är fortfarande helt sliten, fast att jag har även sovit i några timmar under dagen ^^  men nu sitter man här nyduschad och fresh.. kläderna är på.. och masccaran ska på senare^^ :P annars orkar ja inte sminka mig så speciellt mycket faktiskt.. ^^ snart kommer Cathrine hit, för att hämta sina grejjor.. sen åker hon till Magnus :)  ! och jag och mamma och Ä**** L.... men men det är bara att bita ihop.. blir hämtad av min kusin MAgnus snart.. han ska bjuda på godmaten ute ^^ hihi ! :) fram med kaaameran.. oeyah! : ) hihi .. 
annars har jag inte haft för mig så himla mycket, och kommer inte göra något spec ikväll häller.. ska bara ta det lugnt, kanske bara läggA sig i ett bad.. :P åh vad underbart det skulle vara med en bärbar dator.. så man kan typ sitta lite var som helst... åh saknar den som vi hade från sklan ^^ saknar den delen av skolan ^^ :D ! nja men vi får väl se vad tomten kommer med..^^ :P annars så vet jag av att jag ska få högtalare hehe ! :D ..
aja, men det är ganska länge dit faktiskt! :) .. skulle vilja ha en hårddisk också, så ja kan lägga in alla bilder på.. för den kommer att sprängas min dator och vill ha kvar mina bilder.. men de är ju såååååå dyrt ! :( 
 
ha det gött alla där ute ! :) SEUPP ! : ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0