; o WTF

förstår ingeting av denna blogg.. :I nu ha allt det dära fubblet försvunnit ifrån denna blogg igen.. alltså jag blir jue knäpp.. inge roligt då ingeting funkar som det ska liksom.. :O och ja sitter till och med fryser bara sådär^^ det är fredag.. men känns som en jävla veckodag.. en kall höstdag knaaas! , jamen jag förstår inte.. vill ha en brasa framför mig, och en filt.. guu vilken underbar tanke..^^ alltså riktigt mysig.. eller hm.. utomlands.. dit vill faktiskt jag ! ;P men varken råd, eller sällskap! :( puurk! .. jaja .. min bästavän har sitt raggobesök hos sig, så hon slipper vara ensam.. <3 jag tänker på henne så mycket. <3. själv så sitter jag och törtstar bort.. har typ druckit så mycket vatten, men ändå lika törstig, snart druckit en liter.. :O ojoj, det är riktigt kallt och mörkt ute..^^ och bara en massa "raggare ute" jag är typ galet, less.. på allt och så.. en fredag kväll med spännande tankar..! på måndag måste ja söka jobb..^^ jag ska bli en duktig flicka;P hehe ! :) haha xD .. jaja knas knas knas knas knas knas knas knas !:O skriver skriker skriver skriker skriver skriker.... ^^ Oyeaah ! njaa.. nej men jasåru.. ha de så bra nu heeejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0