Rolig dag :ö

Höhö min morgon börjar med att jag försover mig. Märker inte väckerklockan när den ringer :0 så jag är ju bara glad att jag vaknade ca åtta när jag skulle vara på arbetsförmedlingen kl 08.30 så en glass åt jag för att vakna till för att jag inte hann med någon frukost eller kaffe :p höll på somna där ändå :p jaja kom dit i alla fall i tid :) det är huvudsaken hehe :p jaja mycke folk va de där typ bara äldre också :0 trodde ju typ jag hade kommit fel... Haha unge kul jue :s men tja rätt hade jag kommit :0 och dom söker kvälls personal på helger och kvälar på macdonals på resvägs :p haha dit vill då inte riktigt jag :p men jag hoppas att någon hör av sig där jag ha lämnat in mitt cv och så höhö :) men nu sitter jag och dricker kaffe :) väldigt gött må ja lova . :) hihi fniss :) hahah kl 13.45 så ska jag till min körskola, för att köra och även plugga ;) vill ha körkortet någon gång :) hihi :) Hahaha kolla hit lite extra noga :p höhö :p Eftersom ja inte bjuder på någon rolig bild då :p så bjuder jag på en rolig sak hahah :p Var med mor och handla igår :p när vi var på väg mot kassan kommer en person som jag känner kittlar lite försiktigt på min rygg och jag skriker och blir skit rädd hahah :p just då tyckte jag inte att det var så kul då när jag höll på få hjärt attack.. Hur de nu stavas hahaha xD jajja alla är inte perfekt men jag är i alla fall söt :$ Tjingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0