Rubrik..

jag känner mig inte riktigt gla, jag vet inte varför jag har denna känsla?, men en kall känsla inom mig, och det är inte roligt.. nja inte direkt, fryser skakar, och funderar bara på varför jag känner mig såhär? deppig, fryser, känner mig bara så ensam.. skakar på huvudet och blundar, och känner ingeting annat, en ensamhet, och mörkt.. skakar på huvudet, tittar ut.. ser hur vinden försiktigt tar tag i träden/buskarna där ute, jag funderar försiktigt, backar tillbaka till spegeln ser hur mina ögon tindrar och hur mitt leende växer.. men det finns inte där.. det finns inte nu, och jag vill bara se det igen, för det är en underbar känsla.. maten är snart klar.. vi ska äta lasagne.. faktiskt ganska gött.. näe.. nu ska jag inte lägga ner mer ord på detta skit.. ha de göttt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0