Sant 2012!!

nu börjar jag må illa också så de är inte bara att jag sitter här barnslig och nervös :( fan förstår bara inte varför det ska vara så jobbigt :/ en dag i taget :( men känner mig så värdelös :( kan kanske bero på allt jag ha fått gått igenom de är inte så lätt och jag vet att ingen kommer förstå , men jag är stolt över den jag är , men just nu känner jag mig bara barnslig :/ men det kommer flera dagar ! Min mobil är inte min vän ! :/ fy och blä vad de är jobbigt och bli vuxen :( Ska lägga över bilder och skriva om helgen sen bör jag ha samlat orken för nu lägger jag mig i sängen . Och då blir de lite roligare och läsa även för er läsare , kan ju erkänna inte de roligaste att läsa kanske :p men men skönt och få skriva av sig :) puss och kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0